Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Aktualne wydanie

Kwiecień 2019

PGE Giganty Mocy – o węglu i energii

11-04-2019
MULTIMEDIALNE MUZEA | Ekspozycja PGE Giganty Mocy to pierwsze w Polsce interaktywne muzeum węgla i energii elektrycznej. Działa ono przy Miejskim Centrum Kultury w Bełchatowie. Uczniowie dowiedzą się tu, skąd bierze się prąd.

Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość jako narzędzia edukacyjne

11-04-2019
TEMAT NUMERU | Za sześć lat 15 mln uczniów będzie regularnie korzystać z rzeczywistości wirtualnej lub rozszerzonej na lekcjach. Przychody firm tworzących VR i AR dla edukacji mają wynieść 700 mln dolarów rocznie.

Od kartonu do Big VR

11-04-2019
TEMAT NUMERU | Mnogość specyfikacji, rodzajów kompatybilności i użytych technologii może zniechęcić niektóre osoby do wkroczenia w świat wirtualnej rzeczywistości. Pokazujemy, jak pokonać cyfrową barierę i dobrać odpowiedni sprzęt do naszych potrzeb.

Nauczanie immersyjne z aplikacjami VR i AR

11-04-2019
TEMAT NUMERU | Coraz więcej pomocy naukowych jest dostępnych w postaci aplikacji wykorzystujących VR i AR. Jeśli zostaną odpowiednio wdrożone do procesu nauczania, mogą przynieść dużo korzyści naszym uczniom i wspomóc rozwijanie kreatywności i wyobraźni.

Mieszana rzeczywistość wkracza do klasy

11-04-2019
TEMAT NUMERU | Najlepszym środowiskiem do testowania sprzętu, który ma wspomagać działania edukacyjne, jest szkolna klasa. Na przykładzie HP Windows Mixed Reality Headset sprawdzamy kluczowe cechy urządzeń wprowadzających uczniów i nauczycieli.
1  2  3  4  5  6  Następna  

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2019 PRESSCOM Sp. z o.o.