Temat numeru - Wszystko gra!
- Co i jak gamifikować
- Wdrażanie grywalizacji w edukacji
- Gamifikowanie zajęć z narzędziami TIK
Sprzęt
- Evo – młodszy, większy brat
- Mocny konkurent najlepszych smartfonów
Aplikacje
- Szkoła bez infekcji
- Przegląd programów do pracy z dźwiękiem
Nowoczesna szkoła
- Program sterujący mScorpio
- Twórcze działania Grupy Filmowej Tadek
Na lekcji
- Językowa podróż w świat technologii
- Przygoda w Antarktyce
- Lekcja z bezpieczeństwa w Sieci
- Renesans z aplikacją Socrative
Strefa dyrektora
- Szkoła pod nadzorem kamer
- Cyberbezpieczeństwo w środowisku edukacyjnym
Rubryki
- WYWIAD: Rozmowa z Agnieszką Bilską, nauczycielką języka angielskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 10 w Gliwicach, laureatką prestiżowego konkursu Pearson ELT Teacher Award
- FELIETON: Najsłabsze ogniwo
- MULTIMEDIALNE MUZEA: POLIN – nowocześnie o historii Żydów w Polsce
- SZKOŁA W SOCIAL MEDIA: Nieprzypadkowy sukces
- AKADEMIA KODERÓW:Dziewczyny rządzą w Girls Code Fun
- ZRÓB TO SAM:Czyszczenie laptopa (w 5 krokach)