SPIS TREŚCI

Temat numeru - Wszystko gra!

  • Co i jak gamifikować
  • Wdrażanie grywalizacji w edukacji
  • Gamifikowanie zajęć z narzędziami TIK

Sprzęt

  • Evo – młodszy, większy brat
  • Mocny konkurent najlepszych smartfonów

Aplikacje

  • Szkoła bez infekcji
  • Przegląd programów do pracy z dźwiękiem

Nowoczesna szkoła

  • Program sterujący mScorpio
  • Twórcze działania Grupy Filmowej Tadek

Na lekcji

  • Językowa podróż w świat technologii
  • Przygoda w Antarktyce
  • Lekcja z bezpieczeństwa w Sieci
  • Renesans z aplikacją Socrative

Strefa dyrektora

  • Szkoła pod nadzorem kamer
  • Cyberbezpieczeństwo w środowisku edukacyjnym

Rubryki

  • WYWIAD: Rozmowa z Agnieszką Bilską, nauczycielką języka angielskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 10 w Gliwicach, laureatką prestiżowego konkursu Pearson ELT Teacher Award
  • FELIETON: Najsłabsze ogniwo
  • MULTIMEDIALNE MUZEA: POLIN – nowocześnie o historii Żydów w Polsce
  • SZKOŁA W SOCIAL MEDIA: Nieprzypadkowy sukces
  • AKADEMIA KODERÓW:Dziewczyny rządzą w Girls Code Fun
  • ZRÓB TO SAM:Czyszczenie laptopa (w 5 krokach)