Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Aktualne wydanie

Styczeń - Marzec 2016

Od puzzli do prawdziwego kodu

26-02-2016
NA LEKCJI | Prędzej czy później każdy nauczyciel programowania staje przed wyzwaniem: jak przekonać uczniów do porzucenia programowania klocków i rozpoczęcia pracy na prawdziwym kodzie? Z odsieczą przychodzi Greenfoot.

Interaktywna nauka artyzmu

26-02-2016
NA LEKCJI | Nauka języków obcych nie dla wszystkich jest interesująca.

Wizyta w restauracji

26-02-2016
NA LEKCJI | Słówek w języku obcym najlepiej nauczać w jak najbardziej praktyczny sposób. Rzadko mamy jednak okazję przeprowadzić lekcję za granicą.

Krzywe Béziera w programie Inkscape (cz. 3)

26-02-2016
NA LEKCJI | W poprzednich scenariuszach zaprezentowano, jak wykorzystywać podstawowe narzędzia programu Inkscape – warstwy, krzywe Béziera czy przekształcanie obiektu w ścieżkę.

Podróże żywności w StoryMap JS

26-02-2016
NA LEKCJI | Warto przypominać sobie i naszym uczniom, jaką drogę przebywa żywność podczas podróży od producenta na nasz stół. Internetowe aplikacje do tworzenia map pomogą przeprowadzić ciekawą lekcję na ten temat.
Poprzednia  1  2  3  4  Następna  

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2019 PRESSCOM Sp. z o.o.