Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Aktualne wydanie

Listopad 2017

Historia obozu jenieckiego Stalag IB Hohenstein

09-11-2017
MULTIMEDIALNE MUZEA | Multimedialne Muzeum w Olsztynku uświadamia rozmiar tragedii ludzi przebywających w Stalagu IB.

Gry w procesie edukacyjnym

09-11-2017
TEMAT NUMERU | Liczba atutów wynikających z używania gier wideo, konsoli czy robotów w celach edukacyjnych jest wprost proporcjonalna do poziomu celowości stosowania tych narzędzi.

Przegląd platform konsolowych

09-11-2017
TEMAT NUMERU | Obraz mówi tyle, co tysiąc słów. Ale animacja, symulacja i wizualizacja mówią więcej niż tysiąc obrazów, więc ich zaprzęgnięcie w proces edukacji jest bardzo pożądanym działaniem. Pokazujemy, jaki sprzęt możemy do tego wykorzystać.

E-sport w szkole

09-11-2017
TEMAT NUMERU | Rozwijający się od wielu lat e-sport zagościł w edukacji. Również w polskim systemie oświaty pojawiła się oferta dla uczniów, których pasją są gry.

Projekt Morpheus w walce z fobiami

09-11-2017
TEMAT NUMERU | Uczniowie Technikum nr 4 w Zespole Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju przygotowali projekt, który pomaga w walce ze strachem i zaburzeniami nerwicowymi. Wykorzystali do tego technologię wirtualnej rzeczywistości.
1  2  3  4  5  Następna  

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2016 PRESSCOM Sp. z o.o.