Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Aktualne wydanie

Kwiecień 2017

POLIN – nowocześnie o historii Żydów w Polsce

20-04-2017
MULTIMEDIALNE MUZEA | Muzeum POLIN w 2016 r. otrzymało tytuł Europejskiego Muzeum Roku, m.in. za program edukacyjny, który w uzasadnieniu przyznanej nagrody jury nazwało „edukacją totalną”.

Co i jak gamifikować

20-04-2017
TEMAT NUMERU | Zgamifikować można wszystko – każdy proces na dowolnym poziomie edukacyjnym. Dzięki gamifikacji zmotywowany uczeń podchodzić będzie do nauki tak chętnie, jak do gier, ponieważ nauka stanie się dla niego grą.

Wdrażanie grywalizacji w edukacji

20-04-2017
TEMAT NUMERU | Nawet chodzenie po schodach może być frajdą, jeżeli połączymy tę czynność ze skuteczną grywalizacją. Na przykładach z Polski i świata pokazujemy, jak mądrze projektując zaangażowanie, można zmienić nudne lekcje w pasjonujące przygody.

Gamifikowanie zajęć z narzędziami TIK

20-04-2017
TEMAT NUMERU | Pobudza ciekawość, wciąga, aktywizuje, motywuje do nauki, buduje relacje, wzbudza emocje, utrzymuje zaangażowanie i podnosi wyniki nauczania. Aby skorzystać z tych wszystkich atutów gamifikacji, wystarczy sięgnąć po proste narzędzia TIK.

Nieprzypadkowy sukces

20-04-2017
SZKOŁA W SOCIAL MEDIA | Współczesna szkoła po prostu musi być obecna w Sieci. Warto jednak ograniczyć się do aktywności w jednym medium społecznościowym i zaznaczać swoją obecność w naprawdę przemyślany sposób.
1  2  3  4  Następna  

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2016 PRESSCOM Sp. z o.o.